sobota, 30 lipca 2016




#Z SERII VIOLETTA ART! 

Witajcie! :D
Dziś przychodzę do Was z postem o tematyce paznokci hybrydowych. Będzie to bardzo krótki post, ale zapewniam Was, że takich postów będzie o wiele wiele więcej! ;)

Kilka słów na temat paznokci hybrydowych:
Paznokcie hybrydowe mam już od dłuższego czasu, 
więc mogę wyrazić moja opinię na ich temat. 
Z przyjemnością na paznokcie hybrydowe uczęszczam do Wioli, 
która przeszła mały kurs ich robienia, a mimo to robi je jak kosmetyczka! Są one trwałe na mojej płytcce trzymają się tydzień i pół. Tak to niewiarygodne! Paznokcie nie niszczą się tak bardzo, odrazu po zdjęciu hybrydy trzeba je pielęgnować i polecam do tego REGENERUM. Miałam już wiśniowe, ombre, efekt syrenki itp. Miałam również robione na tipsach i przedłużeniu. Teraz postawiłam na paznokcie Wakacyjne z przedłużeniem. ;)

A oto efekty pracyWioli! 

zdjęcie robione dzień po umalowaniu


Ombre na każdym paznokciu :)
KOLORY: Pomarańcz - neon
Zieleń - neon
połączony z kolorem żołtym (bananowym)

ZDJĘCIA TYDZIEŃ PO UMALOWANIU 

 Jak widać są już spore odrosty ale jeszcze wytrzymają :)


A WY JUŻ ROBIŁYŚCIE HYBRYDY? :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory. Nie ja nigdy nie robiłam hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Energetyczne kolory. Bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękne kolorki :) Idealne na poprawę humoru gdy na dworze ponuro i pada deszcz :) Chociaż mam nadzieję, że pogoda nam się niedługo poprawi :)
    Hybryd nigdy nie robiłam, chociaż myślę o tym ciągle i się zastanawiam. Widzę coraz więcej plusów :) Może w przyszłości się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie kolorów! :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robię zamiennie, raz hybrydy a raz zwykły lakier. Mam ich tyle, że staram się je na bieżąco zużywać.

    OdpowiedzUsuń