czwartek, 11 sierpnia 2016







 Witajcie! 
Na wstępie chciałam serdecznie podziękować mojej przyjaciółce Angelice, która pomogła "wypromować" mi mojego bloga. To dzięki niej tylu Was przybyło i dało mi siłę do dalszego działania :)
Obiecałam Wam post z moich wakacji przepraszam, że dopiero teraz go dodaje :/ 

Pierwszą rzeczą zakupioną w Kilecach są gumki do włosów INVISIBOBBLE.  Są świetne! Spełniają swoją obietnicę. Nie ciągną ani nie wyrywają włosów i nie powodują bólu skóry głowy.
Zakupione: H&M



Kolejna rzecz to korektor 4 IN 1 z firmy WIBO czytałam opinie na jego temat, polecało mi go wiele koleżanek lecz dopiero teraz go zakupiłam. Moje wrazenia? Korektor jest świetny! maskuje wszystkie niedoskonałości. Jestem pod wrażeniem koloru różowego bo naprawdę maskuje on sińce pod oczami. Sam korektor oceniam na bardzo udany zakup! 
Zakupione: ROSSMAN


Róż z firmy MISS SPORTY. 
Dopiero będę go testować :)
Zakupione: ROSSMAN



Okulary przeciwsłoneczne 
Zakupione: SINSAY 



 Będąc w Kielcach zakupiłam również dwie bluzki. 
Pierwsza została zakupiona w BERSHKA. Była obniżka sezonowa -64% bluzka bardzo przypadła mi do gustu, stwierdziłam więc czemu mam jej nie zakupić skoro mi się podoba a do tego jest dostępna w atrakcyjnej cenie? 



Druga bluzka została zakupiona w HOUSE. Jest bardzo modna ma odkryte ramiona jest mięciutka w dotyku i kolorkiem też nie grzeszy :)

 CZAS NA HAUL!!! :)
Gąbeczka do nakładania podkładu. Jest mięciutka i bardzo ładnie rozprowadza podkład. Idealna na podróż ponieważ można ją zapakować w taką torebeczkę :)
Zakupiona: ROSSMAN


 Ostatnią rzeczą jest szczotka TANGLE TEEZER. Powiem Wam, że to co o niej piszą to prawda :D Jest świetna! Nie szarpie włosów delikatnie je rozczesuje nadaje im puszysty dotyk. Mało tego można ją ze sobą zabrać. Jest wygodna w użytku :) Jeśli ktoś jej jeszcze nie ma to polecam zakupić :)


 WIDZIMY SIĘ W NASTĘPNYM POŚCIE! :DMam nadzieję, że dodam go jeszcze dziś!




3 komentarze: