piątek, 22 lipca 2016



Cześć! :D 
W kolejnym poście będę testować nowo zakupione kosmetyki i podzielę się z Wami moją opinią na ich temat. Ostatnio postanowiłam wypróbować kosmetyków z firmy Oriflame (kupowałam już wcześniej, ale takie które już dawno zdały egzamin) bo używam tylko z firmy Avon itp... :)

Pierwszą rzeczą jest kulka z firmy Oriflame, która dopiero będzie testowana, narazie wiem tylko tyle, że ma bardzo ładny zapach :)


Kolejną rzeczą są tusze do rzęs z firmy Oriflame. Wytestowałam je i przyznam Wam szczerze, że nie zdały egzaminu... są bardzo wodniste moje rzęsy się sklejają i wygląda to tak jakbym miała pięć rzęs na jednym oku. Może u kogoś to lepiej wygląda i mogły u Was zdać  egzamin chętnie poczytam Wasze opinie na ten temat :)
Następna rzecz to korektor również z firmy Oriflame i który też nie przypadł mi do gustu :( 
Na mojej twarzy nie wyglądał za ładnie nie maskował wszystkich co prawda malutkich bliznek itp. A wy go wypróbowałyście? :)
Fluid! firma Oriflame ma genialne fluidy, osobiście przypadł mi do gustu ILLUSKIN FOUNDATION  ładnie komponuje się z moją cerą i myślę, że z innymi też bo nie zostawia po sobie śladu jest trwały, cera jest gładka i świeża nadaje on twarzy promienny wygląd kupuje go już dłuższy czas jednym słowem jest super! Polecam :D
Mydło z firmy Oriflame idzie do testu! :D Mydło ma zapach różany :)
Kolejną rzeczą jest cień do powiek firma Oriflame wytestowałam go zdał egzamin ma swietny połysk, powieka nabiera intensywny kolor, a kremowa konsystencja doskonale się rozprowadza i zamienia w puder i daje nam idealne wykończenie makijażu. Polecam! :D


Ostatnim juz produktem z firmy Oriflame jest Tender Care pewnie go kojarzycie. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu! Bardzo dobrze nawilża i pielęgnuje usta, dzięki niemu nie są one popękane ani suche. Polecam! 




Teraz troszeczkę o kosmetykach z firmy Avon :) 

Korektor COLOR TREND. Maskuje on małe niedoskonałości idealnie sie rozprowadza i rozciera maskuje zaczerwienienia i co najważniejsze nie łamie się :)  ale nie radzi sobie z "worami" pod oczami. Mogę go zaliczyć do udanych kosmetyków :) 

Kredki z firmy Avon. Teraz zakupiłam niebieską i czarną żelową Super SHOCK. Zdały egzamin ładnie się rozprowadzają na oku są trwałe stosuje je do malowania linii wodnej i czasami kociego oka również Polecam! :)
 Eyeliner z firmy Avon. Na moim oku testu nie zdał... odbijał mi się, ścierał ogólnie nie byłam nim zachwycona. Natomiast moja koleżanka go ma i sobie chwali być może dlatego że nie ma ona opadajacej powieki :) Ja wytestowałam ten drugi z firmy LOREAL. Kupiłam go w Rossmanie pomalowałam się nim i używam go do teraz jest wygodny ma cienką końcówkę i jest wydajny :)Polecam!

 Pędzle z firmy AVON. Wspaniałe! Mają cienkie włoski dzięki którym pędzel jest gładki i mięciutki. Jest miły dla twarzy (uczucie łaskotania), ponieważ włoski nie drapią i bardzo dobrze nakładają puder róż i korektor. Nie ma minusów :) Warto go kupić Polecam! :)


 Zalotka z firmy Avon jest genialna! Idealnie podkręca rzęsy nadaje im kształ "uwodzicielskiego spojrzenia" efekt utrzymuje się na bardzo długo, zalotka jest starannie wykonana. Warto ją zakupić :)

Szminki zakupione w NATURZE 
różowa - pastelowa utrzymuje się na bardzo długo, gdy jemy czy pijemy nie ściera się ani  nie zostawia po sobie śladów.
 Czerwona nie jest pastelowa ale ma piękny soczysty kolor i idealnie pasuje do wieczorowego makijażu. Polecam obydwie :)

I tusz do rzęs, którego używam już od bardzo bardzo dawna (firma LOREAL) i jak dla mnie jest to numer jeden! :D Doskonale się nim maluje jego cienka szczoteczka powoduje, że rzęsy się nie łączą i zostają w bardzo pięknym efekcie, są wydłużone :) Polecam! 

Krem odżywczy z firmy NIVEA idzie do testu! :D
 Ten post nie miał na celu porównania która z firm jest lepsza jak dla mnie obydwie są świetne i każda z nich ma swoje plusy i minusy :)
To tyle :) Widzimy się w następnym poście!:D


3 komentarze:

  1. Mam ten Tender Care :) Genialny! Mydło różane idealne jak dla mnie ! I pomadki, te kolory ! Cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam tusz do rzęs, też jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś próbki tego kremu z Nivea. Bardzo mi się spodobał chociaż jego skład nie powala

    OdpowiedzUsuń