czwartek, 21 lipca 2016




Witajcie!
Na wstępie chciałam Was przeprosić za nieobecność na blogu, byłam na wakacjach i postanowiłam oderwać się trochę od internetu, dziś wróciłam do domu i postaram się nadrobić moje zaległości :) Otóż post, który miałam dodać dawno, dodaje dziś a jest to HAUL ZAKUPOWY :D Obiecuję, że już niedługo dodam post z wakacji, które spędziłam w Kielcach :D

Pierwszą rzeczą, która została zakupiona przeze mnie ponownie to cienie do brwi EYEBROWN KIT z firmy Oriflame. Uwielbiam je! Maluje się nimi i powiem Wam, że lepszych cieni nie mogłam kupić. Osobiście jestem nimi zachwycona, są wygodne w użyciu, idealnie podkreślają kolor i nadają wymarzony kształt brwią. Zestaw zawiera: lusterko w opakowaniu dwa cienie (jasny i ciemnobrązowy) + wosk, który wygładza i utrwala brwi oraz dwa małe pędzelki (z ciemnymi włoskami - służy do cieni i białymi włoskami - służy do wosku). Osobiście używam ciemnego cienia i czasami łącze go z jasnym nawet bez wosku cienie trzymają sie cały dzień i tak łatwo się nie rozmazują. Polecam! :)



Kolejnym produktem są sztuczne rzęsy zakupione w Inglocie. Są genialne! Pierwszy raz założyłam je gdy jechałam na konkurs piosenki Obcojęzycznej śpiewałam piosenkę Adelle - Skyfall z którą zajęłam I miejsce to taka mała ciekawostka ;) Leżą na oku idealnie, nie odnosi się wrażenia ciężkości. Stosuję do nich i do innych sztucznych rzęs klej DUO, ale tylko w białym kolorze! Ponieważ gdy trochę go wypłynie na powieke to zasycha i go nie widać pozatym, jest bardzo trwały i rzęsy trzymają się przez cały czas np: przy tańczeniu :).


Dla osób, które noszą okulary! :) Jestem jedną z tych osób nie noszę ich dzień w dzień ale czasami np: gdzy siedzę przy laptopie czy też czytam książkę. Ściereczki o bardzo przyjemnym zapachu nawilżane idealnie ścierają brud czy też odbite palce na szkiełku i są w przystępnej cenie :).

Następnie świeczki zapachowe wybrałam te, które przypadły mi do gustu :) zapachy: róży, jagody, cytryny, maliny :)

Lakiery... uwielbiam eleganckie i modne lakiery do paznokci szczególnie z firmy AVON z serii Gell finish i SPEED DRY.
 Tym razem postanowiłam kupić dwa -  ciemny róż z połyskiem i morski. Idealnie się rozprowadzają na płytcce paznokcia, szybko zasychają na paznokciu a to duży plus :) Mają piękny połysk, a paznokcie wyglądają tak jakby malowała je kosmetyczka różnież polecam ten produkt :)
A teraz trochę o żelach i szamponach :) 
Po raz pierwszy myłam włosy szamponem z firmy DOVE i przyznam, że jest on świetny! Bardzo ładnie pachnie, a włosy po myciu są gładkie, łatwo się rozczesują i co najważniejsze... cudnie pachną! :).
Żele pod prysznic z firmy AVON są idealne :D Mają orzeźwiające zapachy, skóra po nich jest gładka i cudownie pachnie, teraz postanowiłam wytestować te dwa urzekł mnie RIO COCKTAIL swą barwą i jak widać wakacyjną naklejką, która naklejona jest na butelkę. Używałam już kilku innych m.in. o zapachu konwalii i mogę szczerze powiedzieć POLECAM! :)
  Zakupiłam też krem do rąk SOFT CARESS z firmy ORIFLAME. Ma przepiękny zapach jest wodnisty i tłusty, dłonie pięknie pachną i są nawilżone również go polecam :)
Krem z firmy ZIAJA bardzo lubię kremy z tej firmy ponieważ nakładam je na twarz gdy się maluje fluidem. Fajnie go wciera i nie widać smug na twarzy, a co najważniejsze, ładnie pachnie :) 
I balsam do paznokci 2X5 dzięki niemu, paznokcie stają sie mocniejsze i się nie łamią ani nie rozdwajają 
Sposób użycia:
- Wcieramy małą warstwę na płytkę paznokcia, przykałdowo wieczorem :)
Podziękowania kieruję do mojej sis za cudowny nagłówek! Prawda że jest piękny? :)

To na tyle :) Do zobaczenia w kolejnym poście ;) 

1 komentarz:

  1. Widze pakiecik do perfekcyjnych brwi :) Ten krem do rak mam, świetny jest :) I te świeczki jagodowe i różane najlepsze pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń